REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO:
§ 1 Adres sklepu internetowego, sprzedawcy
§ 2 Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczna za pośrednictwem Internetu.
2. Ceny podane w sklepie są cenami brutto.
3. Warunkiem zakupu jest akceptacja Regulaminu przez klienta.
§ 3 Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) Poprzez formularz znajdujący się na sklepie internetowym.
b) Poprzez adres e-mail zamieszczony na stronie sklepu.
2. Informacja o realizacji zamówienia będzie wysyłana na adres e-mail klienta. Może zaistnieć też sytuacja, że osoba prowadząca sklep internetowy będzie kontaktowała się telefonicznie z klientem.
3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podane prawidłowych danych przez Klienta, w celu dalszej jego realizacji.
4. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, jeśli podane przez klienta dane budzą zastrzeżenia co do ich prawdziwości i rzetelności.
5. Klient składający zamówienie dokonuje wyboru określonego towaru.
6. W przypadku wybrania formy płatności przelewem zamówienie będzie realizowane od chwili odnotowania przyjścia przelewu na konto sklepu.
7. W przypadku wybrania formy płatności gotówka – płatność przy odbiorze zamówienie będzie realizowane od chwili wpłynięcia zamówienia na nasz portal internetowy.
§ 4 Płatności
1. Klient może wybrać następujące formy płatności przy zamówieniu:
a) Przelew - przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy
b) Pobranie - płatność gotówką przy odbiorze towaru.
c) Płatność przy odbiorze w siedzibie firmy
§ 5 Dostawa
1. Sprzedawca realizuje dostawę wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni roboczych. Wyjątek stanowi jeśli klient zamawia ilość większą niż znajduję się na stanie, a Firma InterOgrody musi zamówić pod klienta dany asortyment.
3. Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem dostawcy, na adres wskazany w formularzu zamówienia.
4. Sprzedawca dołącza do przesyłki fakturę VAT. Pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta zapisanej w formularzu podczas składania zamówienia, Sklep może wysłać obraz faktury VAT przy pomocy poczty elektronicznej na podany podczas składania zamówienia adres e-mail.
5. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych lub udostępnia do odbioru przez Klienta w siedzibie firmy.
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
1. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w poniższych przypadkach:
a) Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
2. Sprzedający zastrzega sobie 14 dni na zwrot pieniędzy od czasu otrzymania przesyłki zwrotnej.
§ 8 Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
§ 9 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
§ 10
Reklamacja i gwarancja
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. (kontakt@interogrody.pl)
4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
5. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 1 niniejszego Regulaminu.